You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ועכשיו עליך להתמסר לדור הצעיר

ועכשיו עליך להתמסר לדור הצעיר

ההתאחדות לכדורגל החליטה להמשיך את ההתקשרות עם מנהל העל של הנבחרות, ווילי רוטינשטיינר. חשוב שהאיש ישים את כל יהבו על טיפוח הדור הצעיר של השחקנים והמאמנים.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

ההתאחדות לכדורגל הגיעה להסכמות עם ווילי רוטנשטיינר, מנהל העל של נבחרות ישראל, על המשך ההתקשרות עמו. על פניו, מדובר בצעד חשוב, שכן הכדורגל הישראלי ידוע כחסר סבלנות לתהליכים ולא נותן יותר מדי זמן לדברים כדי להבשיל ולקרות, אך בסיטואציה שבה הכדורגל הישראלי עומד כרגע, מרוטנשטיינר נדרשים הרבה יותר דברים לעשייה, כדי להרגיש מצידו ערך מוסף.

 

לצד הרצאות שנשא בפני מאמנים צעירים ובוגרים בקורסים, כנסים של ההתאחדות לכדורגל ואיגוד המאמנים, לצד פעילויות העשרה נקודתיות שביצע למטרות הדגמה עם כדורגלנים צעירים ולצד הקמת האקדמיה של הנבחרות הצעירות, נשמעו הרבה טענות כנגד ווילי רוטנשטיינר - שהוא הקדיש יותר מדי זמן לנבחרת הבוגרת, זמן שבא על חשבון הנבחרות הצעירות. לא מעט ראשי מחלקות נוער טוענים, שרוטנשטיינר לא ביקר במתחם האימונים של מחלקת הנוער שלהם - אפילו לא פעם אחת. אלה הם דברים שראשי ההתאחדות לכדורגל מוכרחים לתת עליהם את הדעת, על מנת שנרגיש כשכתוצאה מהעסקתו של רוטנשטיינר הכדורגל כאן מתקדם.

אין ספק שווילי רוטנשטיינר הוא איש כדורגל מרשים, הוא הוביל תהליכים שקידמו בצורה מרשימה את הכדורגל האוסטרי - וגם כאן בארצנו יש הרבה אנשים שהתרשמו שמדובר בפיגורה אמיתית. מאחר והמצב בנבחרת הבוגרת שלנו הוא לא מזהיר ועליה למונדיאל היא לא על הפרק והגעה ליורו שלא דרך ליגת האומות גם היא בגדר מדע בדיוני, כדי שנהיה במצב טוב יותר בנבחרת הבוגרת בעוד כמה שנים, חשוב שהגדרת התקפיד של רוטנשטיינר תהיה מדויקת ותמקד אותו ואת צוות מאמני הנבחרות הצעירות בפרמטרים מאוד ברורים: פוקוס על הנבחרות הצעירות, פוקוס על האקדמיה, פוקוס על הנעשה במחלקות הנוער בכל המדינה - הן ברמת ביקורים במחלקות, הן ברמת האימונים בשטח והן בהעשרה מקצועית לראשי מחלקות נוער ומאמנים. חשוב כמובן לתת דגש גם בקורסי המדריכים והמאמנים, על מנת שהם ייצרו מאמנים איכותיים יותר מהקיים. שיהיה בהצלחה.

 

אוהד בק - אימון מנטלי באזור גוש דן וירושלים

כל כדורגלן חולם להביא את היכולות הגבוהות שהוא מציג באימון ישירות לרגע האמת בשבת, כי כישרון כבר יש לך, אז מה חסר? אני אוהד בק, מאמן מנטלי המתמחה בהבאת היכולות מהאימון למשחק, ניסיון של כ-8 שנים כשחקן וכאיש צוות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מאסטר ב-NLP ומאמן מנטלי מטעם האונ' הפתוחה. בתהליך איתי נעבוד על המרכיבים שיביאו אותך להצלחה: נבנה ביטחון עצמי חזק, נפתח חוסן מפני מתחים ופחד מכשלונות, ובעיקר – נגיע יחד לפריצת דרך שאפילו לא חלמת עלייה. 

פרטים נוספים בטלפון: 054-4968724. להמלצות מצד שחקני בית"ר ירושלים - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב שלי - הקליקו כאן, לערוץ הפייסבוק שלי -הקליקו כאן, לערוץ האינסטגרם שלי - הקליקו כאן .

 

 

 

 


שתפו אותנו